مردم کدام کشورها به قرنطینه پایبند هستند؟

به گزارش مجله یک کامپیوتر، پایش داده های گوگل نشان می دهد مردم کشورهای برزیل، ژاپن و سنگاپور در ماه آوریل بیشترین تعهد را به خانه ماندن از خود نشان دادند. در مقابل، در ایالات متحده و استرالیا مردم به صورت گسترده در پارک ها و اماکن عمومی حاضر بودند و بنابراین این 2 کشور در زمره بی تفاوت ترین کشورها نسبت به قوانین قرنطینه دسته بندی شدند.

مردم کدام کشورها به قرنطینه پایبند هستند؟

به گزارش اعتماد آنلاین، گوگل در گزارشی متعهدترین و بی تفاوت ترین کشورها نسبت به قوانین قرنطینه در دوران شیوع ویروس کرونا را خاطرنشان کرد. پایش داده های گوگل نشان می دهد مردم کشورهای برزیل، ژاپن و سنگاپور در ماه آوریل بیشترین تعهد را به خانه ماندن در مقابل شیوع ویروس کرونا از خود نشان دادند. در مقابل، در ایالات متحده و استرالیا مردم به صورت گسترده و بی تفاوت به شیوع ویروس کرونا در پارک ها و اماکن عمومی حاضر بودند و بنابراین این 2 کشور در زمره بی تفاوت ترین کشورها نسبت به قوانین قرنطینه در مقابل ویروس کرونا دسته بندی شدند.

بر اساس این اطلاعات که به وسیله داده های مربوط به دامنه حرکت تلفن های همراه به دست آمده است، برخلاف ماه مارس که به نوعی تمام جوامع دنیا علیه قوانین قرنطینه دست به عصیان زدند، در ماه گذشته میلادی مردم دنیا با الزامات قرنطینه همراهی بیشتری از خود نشان دادند.

در این گزارش حرکت مردم به سوی مقاصدی همچون فروشگاه های خرده فروشی، مراکز تفریحی، پارک ها، ایستگاه های قطار شهری و اتوبوس، مغازه های کوچک و محل کار مورد آنالیز قرار گرفته است.

دکتر برای تو

دکتر برای تو | مجله خبری و پزشکی دکتر برای تو

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: فرارو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 31497

به "مردم کدام کشورها به قرنطینه پایبند هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم کدام کشورها به قرنطینه پایبند هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید