فم تور همدان برگزار می شود

به گزارش مجله یک کامپیوتر، معاون گردشگری همدان گفت: تبلیغات گردشگری اولویت اول برنامه های اداره کل استان در دوران پساکرونا است.

فم تور همدان برگزار می شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان، علی خاکسار امروز چهارشنبه 7 خرداد 99 با اعلام این خبر اضافه نمود: یکی از روش های اثرگذار تبلیغات در مقاصد گردشگری، برگزاری تورهای آشناسازی هدفمند است که در همه مقاصد گردشگری دنیا، ویژه گروه های هدف برگزار می شود.

او گفت: همدان به عنوان یکی از مقاصد مورد علاقه هموطنان در اغلب فصول سال، به منظور معرفی هرچه بهتر و کسب سهم بیشتری از بازار گردشگران داخلی نیازمند تبلیغات و بازاریابی متمرکز و برنامه ریزی شده است، یکی از برنامه ها، برگزاری فم تور (تور آشناسازی) ویژه خبرنگاران حوزه گردشگری، عکاسان، بلاگرها و آژانس داران فعال در حوزه تورهای داخلی است که در دهه اول تیرماه برگزار خواهد شد.

معاون گردشگری همدان اضافه نمود: در این فم تور ظرفیت برای حضور 20 نفر پیش بینی شده است. مهمانان به مدت پنج روز با جاذبه های گردشگری استان آشنا خواهند شد.

او گفت: این افراد در مدت حضور خود در همدان و در بازدیدی که از جاذبه های تاریخی، طبیعی و فرهنگی استان خواهند داشت، به تولید محتوا در خصوص این جاذبه ها می پردازند.

خاکسار اضافه نمود: با تداوم برنامه های تبلیغاتی از جمله تور آشناسازی حاضر می توان امیدوار بود رکود و تعطیلی ناشی از کرونا متوقف و شاهد رونق دوباره گردشگری باشیم.

دکتر برای تو

دکتر برای تو | مجله خبری و پزشکی دکتر برای تو

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: میراث آریا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 32835

به "فم تور همدان برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فم تور همدان برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید