150 هزار دلار جریمه برای فروش محلول تقلبی درمان کرونا درکلیسا

به گزارش مجله یک کامپیوتر، دولت استرالیا یک کلیسا را به دلیل فروش محلولی خطرناک محتوی ترکیب شوینده وایتکس که ادعا شده معجزه آسا است و کرونا را درمان می نماید به پرداخت بیش از 150 هزار دلار (استرالیا) جریمه محکوم کرد.

150 هزار دلار جریمه برای فروش محلول تقلبی درمان کرونا درکلیسا

خبرگزاری ریا نوواستی روسیه روز یکشنبه از سیدنی گزارش داد که سازمان کالاهای پزشکی استرالیا یک کلیسای خودخوانده تحت عنوان کلیسای سلامت و شفاء Genesis II MSS Austrlalia را به دلیل تبلیغ محلول وایتکس تحت پوشش داروی معجزه آسا برای درمان ویروس کرونا به 150 هزار دلار جریمه کرد.

به گفته این سازمان، داروی تبلیغاتی این کلیسا با نام مکمل معدنی شگفت انگیز (MMS)، حاوی غلظت بالایی از کلرید سدیم است، یک ماده شیمیایی که به عنوان سفید کننده استفاده می شود.

سازمان کالاهای پزشکی استرالیا چندین بار به این کلیسا در مورد خطرناک بودن این محلول هشدار داده و گفته بود که مصرف این محلول که سدیم کلریت (از ترکیبات استفاده شده در مایع سفید کننده) است، برای سلامتی خطرناک است.

این کلیسا ادعا نموده است که این به اصطلاح محلول معجزه آسا برای درمان بیماری هایی همچون کرونا، سرطان و ایدز بسیار موثر است.

گفته شده است که مارک گرنون، مدیر این کلیسا چند روز پیش از اینکه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در مورد موثر بودن ضد عفونی کننده ها در درمان کرونا اظهار نظر کند، به او در این خصوص نامه نوشته بود.

مقامات حکومتی همچنین اظهار داشتند که هیچ اطلاعات و شواهد کلینیکی موثق و اثبات شده علمی وجود ندارد که نشان دهد MMS می تواند علایم بیماری ها را درمان و یا کاهش دهد.

به گفته متخصصان، استفاده از چنین داروهایی می تواند صدمات جدی به سلامتی افراد جامعه وارد نموده و منجر به بروز حالت تهوع، اسهال و کم آبی شدید در افراد شود که در بعضی موارد می تواند منجر به بستری در بیمارستان شود.

سازمان کالاهای پزشکی استرالیا 12پروتکل تخلف به مجموع 151.2 هزار دلار استرالیا (بیش از 98 هزار دلار آمریکا) برای تبلیغ غیرقانونی مکمل معدنی شگفت انگیز و سایر داروهایی که توسط Southern Cross Directories Pty Ltd فروخته می شود صادر نموده است.

مقامات افزودند که آنها نگران اثرات مضری هستند که دارو معجزه آسا می تواند روی بدن انسان داشته باشد.

گزارش ها حکایت از آن دارند که این محلول همچنان به وسیله وب سایت MMS Australia به صورت آنلاین به فروش می رسد.

11 مارس، سازمان بهداشت دنیای (WHO) شیوع یک عفونت جدید از ویروس کرونا تحت عنوان COVID-19 را اظهار داشت. براساس آخرین اطلاعات WHO ، بیش از 4 میلیون نفر در دنیا به این ویروس مبتلا شده اند و بیش از 283 هزار نفر هم بر اثر ابتلا به این بمیاری مهلک جان باخته اند.،ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا رااینجا بخوانید

دکتر برای تو

دکتر برای تو | مجله خبری و پزشکی دکتر برای تو

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: ایران آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 32411

به "150 هزار دلار جریمه برای فروش محلول تقلبی درمان کرونا درکلیسا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "150 هزار دلار جریمه برای فروش محلول تقلبی درمان کرونا درکلیسا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید