مایکروسافت سرفیس هدفون 2 با عمر باتری بهتر معرفی گشت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مایکروسافت امروز علاوه بر سرفیس گو 3 و سرفیس بوک 3، سرفیس هدفون 2 را هم معرفی کرد. این هدفون جدید حالا در رنگ مشکی مات عرضه می شود و مثل نسل اول خود، قیمت 249 دلاری دارد. قابلیت نویز کنسلینگ هم همچنان در این هدفون وجود دارد و میزان آن را هم می توان با پیچ چرخانی که روی گوش های این هدفون قرار گرفته، تنظیم کرد.

مایکروسافت سرفیس هدفون 2 با عمر باتری بهتر معرفی گشت

همچنان مثل نسل قبل، 13 لول یا مرحله از نویز کنسلینگ در سرفیس هدفون 2 وجود دارد و با پیچ چرخان گوش دیگر این هدفون هم می توان صدای هدفون را کم و زیاد کرد. استفاده از این مکانیزم یکی از جذاب ترین نکات هدفون های Surface Headphones در نسل اول بود و طبیعی است که مایکروسافت همچنان آن ها را در نسل جدید این هدفون هم حفظ کرده است.

به طور کل چیزهای خیلی کمی درباره سرفیس هدفون 2 تغییر کرده و بزرگ ترین تغییر همان اضافه شدن رنگ مشکی است. این هدفون ها هم چنین از درایورهای 40 میلی متری که مایکروسافت آن ها را Free Edge می نامد استفاده می کنند تا خروجی صدا فراگیر یا Omnisonic باشد. این اسم های تبلیغاتی درباره صدای این هدفون را که کنار بگذاریم، نسخه بلوتوث در این هدفون به نسخه 5 ارتقا یافته و حالا از کدک Qualcomm aptX هم پشتیبانی می شود. نسل قبلی این هدفون ها تنها از کدک SBC پشتیبانی می کردند که باعث می شد در مقایسه با رقبا، کیفیت صدا کمی کمتر باشد. همچنین مایکروسافت می گوید پوشش چرمی روی گوشی های این هدفون هم شامل بازطراحی شده اند تا وقتی به موسیقی گوش نمی دهید اما هدفون روی گردن شماست، حس راحتی داشته باشید.

عمر باتری و شارژدهی سرفیس هدفون 2 نیز نسبت به نسل قبل بهبود داشته و از 15 ساعت به 20 ساعت رسیده است. این میزان شارژدهی در شرایطی است که ویژگی نویز کنسلینگ را هم روشن نگه دارید. با یک شارژ پنج دقیقه ای هم می توان تقریبا تا یک ساعت با این هدفون به موسیقی گوش داد.

مایکروسافت همچنین گفته که آن ها نویز کنسلینگ در این هدفون را بهبود بخشیده اند تا صدای افراد را بهتر متوجه شود. Robin Seiler، قائم مقام بخش مدیریت برنامه ها برای دستگاه های مایکروسافت، در این زمینه می گوید که: ویژگی ANC در این هدفون را می توانید در رنج های مختلف تنظیم کنید. ما مخصوصا این ویژگی را برای صدای انسان بهینه کرده ایم. برای مثال وقتی در حال کار از خانه هستید و می خواهید صدای افراد خانواده مزاحم کارتان نباشد، این ویژگی برای این مورد عالی خواهد بود.

یک ویژگی دیگر هم به این هدفون اضافه شده که با آن در هدفون های Surface Buds آشنا شدیم. این ویژگی درواقع همان ادغام اپلیکیشن های آفیس در هدفون است و برای مثال می توان به هدفون متن را گفت و تا آن را در یک فایل ورد ذخیره کند! مایکروسافت سرفیس هدفون 2 قرار است از تاریخ 23 اردیبهشت ماه و با قیمت 249 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

منبع: TheVerge

دکتر برای تو

دکتر برای تو | مجله خبری و پزشکی دکتر برای تو

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 31189

به "مایکروسافت سرفیس هدفون 2 با عمر باتری بهتر معرفی گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایکروسافت سرفیس هدفون 2 با عمر باتری بهتر معرفی گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید