علی نژاد: وزارت ورزش و جوانان از وزنه برداری بانوان حمایت می نماید، باید برای حضور پیروز در المپیک 2024 آماده شویم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان از حمایت این وزارتخانه از وزنه برداری بانوان اطلاع داد.

علی نژاد: وزارت ورزش و جوانان از وزنه برداری بانوان حمایت می نماید، باید برای حضور پیروز در المپیک 2024 آماده شویم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای با آرزوی توفیق برای ملی پوشان کشورمان که قرار است در مسابقات قهرمانی آسیا حضور پیدا نمایند، از حمایت همه جانبه وزارت ورزش و جوانان از وزنه برداری بانوان اطلاع داد.

علی نژاد با اشاره به اهمیت حضور بانوان در رویدادهای مهم ورزشی، به ویژه ملی پوشان وزنه برداری اضافه نمود: تصمیم خوبی برای راه اندازی وزنه برداری بانوان ایران گرفته شد و بی تردید ثمرات این حمایت را در میادین مهم بین المللی خواهیم دید. اعتقاد ما این است که همچون رشته های دیگر که بانوان در آنها فعال هستند و توانسته ایم به توفیقات خوبی برسیم، این اتفاق در رشته وزنه برداری نیز خواهد افتاد.

معاون وزیر ورزش و جوانان تأکید کرد: وزارت ورزش و جوانان، حمایت لازم را از وزنه برداری بانوان دارد و باید برای حضور در المپیک 2024 آماده شویم.

وی این نکته را مورد توجه قرار داد که در بانوان، ظرفیت کسب موفقیت در رشته وزنه برداری وجود دارد. آنها می توانند در آینده به موفقیت های چشمگیر دست پیدا نمایند و این نگاه حمایتی از سوی وزارت ورزش و جوانان وجود دارد.

دکتر برای تو

دکتر برای تو | مجله خبری و پزشکی دکتر برای تو

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 53267

به "علی نژاد: وزارت ورزش و جوانان از وزنه برداری بانوان حمایت می نماید، باید برای حضور پیروز در المپیک 2024 آماده شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی نژاد: وزارت ورزش و جوانان از وزنه برداری بانوان حمایت می نماید، باید برای حضور پیروز در المپیک 2024 آماده شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید