شرایط تحصیل در نوا اسکوشیا

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تحصیل در نوا اسکوشیا

با اقامت در این استان می توانید، فرهنگ و تاریخ یکی از زیباترین مناطق کانادا را در حین تحصیل در یک دانشگاه یا کالج با کیفیت بالا تجربه کنید.

شرایط تحصیل در نوا اسکوشیا

نوا اسکوشیا از زمان استقرار اولیه اش افراد زیادی را جذب نموده است. این استان سابقه طولانی و افتخارآمیزی در حوزه آموزش عالی و تحقیقات دارد. علی رغم جمعیت زیر یک میلیونی، دانشگاه های ارائه دهنده مدرک در این استان کمتر از 10 تا نیست که بالاترین سرانه تمرکز دانشگاه در کانادا می باشد.

موسسات آموزشی نوا اسکوشیا، علاوه بر طیف وسیع مدارک کارشناسی مدارک ارشد و دکترا در حوزه های تحصیلی و تحقیقاتی همانند پزشکی، دندانپزشکی، مهندسی، آموزش، هنرهای زیبا و .. را ارائه می دهد.

جمعیت: 943,000

جمعیت دانشجویان بین المللی: 9,749 (آمار سال 2014)

شهرهای تحصیلی اصلی: هالیفکس، ولف ویل، آنتیگونیش

مزایای تحصیل در نوا اسکوشیا

  • محیطی احاطه شده با همسالان

مشکل است که در خیابان های نوا اسکوشیا قدم بزنید و دانشجویان که بسیاری از آنها از خارج کشور به آنجا آمده اند را نبینید. نوا اسکوشیا بالاترین نرخ جمعیت دانشجویی در کانادا را دارد که انرژی و پویایی منحصر به فردی را به زندگی در استان به ارمغان می آورد.

  • موسسات با کیفیت

نوا اسکوشیا تعدادی موسسات آموزشی برتر کانادا را در خود جای داده است. مخصوصا وقتی که بحث از دانشگاه هایی می گردد که در درجه اول دوره های کارشناسی را ارائه می دهند. بر طبق رتبه بندی دانشگاهی معتبر Maclean در سال 2016، سه مورد از 7 دانشگاه برتر در کانادا که در درجه اول ارائه دهنده دوره های کارشناسی هستند، در نوا اسکوشیا واقع هستند.

  • روش های متنوع اخذ اقامت دائم

احتمالا هنگامی که به عنوان دانشجوی بین المللی قدم در نوا اسکوشیا می گذارید، در آنجا بیش از هر استان دیگری از کانادا حس می کنید که مردم خواستار ماندن شما هستند. نه فقط به وسیله برنامه مهاجرت فدرال بلکه برنامه انتخاب استانی نوا اسکوشیا نیز مناسب دانشجویان است.

مهاجرت به نوا اسکوشیا بعد از تحصیل

  • تجربه در نوا اسکوشیا: اکسپرس اینتری

برنامه تجربه در نوا اسکوشیا: اکسپرس اینتری، یکی از بسیار برنامه انتخاب استانی نوا اسکوشیا است که مسیری برای اقامت دائم را برای متقاضیان متخصصی که حداقل به مدت یک سال برای کافرمایان نوا اسکوشیا کار نموده اند، فراهم می نماید. جالب توجه است که این برنامه مهاجرت مبتنی بر امتیاز، برای افرادی که حداقل دو سال تحصیلی از یک دوره تمام وقت را در یکی از دبیرستان ها یا موسسات آموزش عالی نوا اسکوشیا گذارنده اند، امتیازاتی اعطا می نماید. به علاوه، امتیازات به همسر یا شرکای زندگی متقاضی که تحصیلات خود را در نوا اسکوشیا گذرانده اند، نیز امتیازاتی تعلق می گیرد. برنامه اکسپرس اینتری: تجربه در نوا اسکوشیا همراستا با سیستم مهاجرت اکسپرس اینتری فدرال است، باعث زمان پردازش سریعتر درخواست ها می گردد.

  • برنامه انتخاب استانی نوا اسکوشیا: برنامه کارآفرینی فارغ التحصیلان بین المللی

برنامه انتخاب استانی نوا اسکوشیا: برنامه کارآفرینی فارغ التحصیلان بین المللی به دانشجویان بین المللی که از موسسات آموزشی واجد شرایط در آتلانتیک کانادا فارغ التحصیل شده اند، اجازه می دهد تا بدون داشتن یا بدست آوردن سابقه کار برای اخذ اقامت کانادا درخواست دهند. AIGP بخشی از برنامه آزمایشی مهاجرت آتلانتیک (AIPP)، یک سرمایه گذاری جدید مهاجرت کانادا برای سال 2017 و سال های بعدی است.

  • اکسپرس اینتری

به داوطلبین مهاجرت به کانادا به وسیله سیستم مهاجرت اکسپرس اینتری که تحصیلات خود را در یکی از موسسات نوا اسکوشیا گذرانده اند، به خاطر سطح بالای تحصیلاتشان امتیاز قابل توجهی تعلق می گیرد. به علاوه، فارغ التحصیلان بین المللی موسسات آموزشی کانادا ممکن است سابقه کار در کانادا که یکی دیگر از فاکتورهای ارزشمند در سیستم اکسپرس اینتری است را بدست آورند.

موسسات آموزشی نوا اسکوشیا

این موسسات به خاطر اندازه، نزدیکی به مراکز شهری و رویه ثبت نام دانشجویان بین المللی در هیئت دانشجویی خود برجسته هستند.

  • دانشگاه دالهاوزی

دالهاوزی، فراگیری ، تمرکز میان رشته ای و پیودهای قدرتمند خود با جوامع اطراف را حفظ نموده است. هر ساله دانشجویان سایر استان های کانادا و همچینن هزاران دانشجوی بین المللی دراینجا گرد هم می آیند.

دوره های اصلی: پزشکی، مهندسی، حقوق، مدیریت، علوم، کشاورزی، هنر، علوم اجتماعی

مکان: هالیفکس

  • دانشگاه سنت ماریز

دانشگاه سنت ماریز برای مدت هاست که به عنوان یک دانشگاه حامی دانشجویان بین المللی شناخته شده است. خدمات دانشجویی این دانشگاه عالی هستند و دانشگاه مراکز بین المللی معتبری را برای ارائه یاری و پشتیبانی از دانشجویان بین المللی فراهم نموده است.

دوره های اصلی: تجارت، ستاره شناسی، شیمی، مطالعات توسعه بین المللی

مکان: هالیفکس

  • دانشگاه سن فرانسیس خاویر

پردیس دانشگاه سن فرانسیس خاویر دارای معماری سبک لیگ ایوی با تالارهایی از سنگ آهک و یک طراحی پراکنده متناسب با عابران پیاده می باشد. این دانشگاه بیش از 5 بار در رتبه بندی دوره های کارشناسی لیست Maclean قرار گرفته است.

دوره های اصلی: تجارت، آموزش، مهندسی، سیستم های اطلاعاتی، موسیقی

مکان: آنتیگونیش

  • دانشگاه آکیدیا

آکیدیا دارای انجمن ها و تنوع های بسیار است. تقریبا 15 درصد از دانشجویان این دانشگاه، دانشجویان بین اللملی هستند و تقریبا نیمی از همه دانشجویان آن در پردیس دانشگاه زندگی می نمایند. این دانشگاه با بیش از 200 دوره هیچ کمبودی در زمینه دوره های مدرکی ندارد.

دوره های اصلی: تجارت، علوم کامپیوتر، مطالعات محیطی

مکان: ولف ویل

اگر قصد ادامه تحصیل در کانادا را دارید، فرم ارزیابی تحصیلی را تکمیل فرمائید.

دکتر برای تو

دکتر برای تو | مجله خبری و پزشکی دکتر برای تو

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: ویزا موندیال
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 32200

به "شرایط تحصیل در نوا اسکوشیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط تحصیل در نوا اسکوشیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید