رونالدو: شک نکنید مسی بهترین بازیکن دنیاست

به گزارش مجله یک کامپیوتر، قطعا مسی شماره یک است. او استعدادی است که ما 20 یا 30 سال زمان می برد که بازیکنی مانند او داشته باشیم.

رونالدو: شک نکنید مسی بهترین بازیکن دنیاست

به گزارش خبرنگاران رونالدوی فوق ستاره سالهای نه چندان دور تیم ملی برزیل مسی را بهترین بازیکن حاضر جهان فوتبال دانست و البته از علاقه اش به بازیکنی گفت که شباهتهایی با خود او دارد. رونالدو که در دوران بازی خود با القابی مانند پدیده و مریخی شناخته می شد با تمجید از مسی به آ اس گفت: قطعا مسی شماره یک است. او استعدادی است که ما 20 یا 30 سال زمان می برد که بازیکنی مانند او داشته باشیم. من صلاح، هازارد و نیمار را هم دوست دارم و البته عاشق تماشای بازی امباپه هستم. رونالدو سابقه بازی در هر دو تیم بارسا و رئال مادرید را دارد اما همواره مورد احترام طرفداران کاتالانی قرار داشته است.

بعضی از کارشناسان بعد از درخشش امپابه ستاره تیم ملی فرانسه او را با رونالدوی برزیلی قیاس نموده اند اما جواب ستاره سابق بارسا و اینتر به این قیاس هم جالب توجه است:خیلی ها می گویند که او شبیه من است؛ سرعت بالایی دارد، تمام کننده خوبی است، جابجایی های فوق العاده ای دارد، با هر دو پا عالی ضربه می زند؛ گام های شگفت انگیزی دارد. ما شباهت هایی داریم اما من هیچ وقت مقایسه را دوست نداشتم؛ به ویژه بین بازیکنانی از نسل های متفاوت زیرا شرایط متفاوت است.

گری لینه کر ستاره دهه 80 و 90 تیم ملی انگلیس هم اخیرا اعلام نموده بود که اگر چه بازی رونالدو ستاره پرتغالی را به شد می پسندد اما او حتی نزدیک به مسی هم نیست و کاپیتان بارسلونا قطعا بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است.

دکتر برای تو

دکتر برای تو | مجله خبری و پزشکی دکتر برای تو

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 33188

به "رونالدو: شک نکنید مسی بهترین بازیکن دنیاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو: شک نکنید مسی بهترین بازیکن دنیاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید