رقابت های اینوتکس پیچ به تهران رسید ، امکان تماشای آنلاین رویداد سوم اردیبهشت ماه

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سومین دوره از رقابت های اینوتکس پیچ پس از برگزاری در 4 استان، به تهران رسید و استارتاپ های ایرانی ساعت 11 صبح روز سوم اردیبهشت ماه به صورت آنلاین با هم به رقابت خواهند پرداخت.

رقابت های اینوتکس پیچ به تهران رسید ، امکان تماشای آنلاین رویداد سوم اردیبهشت ماه

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از پارک فناوری پردیس، سومین دوره از رقابت های اینوتکس پیچ به عنوان یکی از رویداد های جانبی نمایشگاه بین­المللی نوآوری و فناوری (INOTEX 2020) از بهمن ماه 98 شروع شد. این رقابت پس از برگزاری در استان­ های سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی، اصفهان و مازندران، چهارشنبه 3 اردیبهشت ماه در تهران برگزار می گردد. این درحالی است که شیوع ویروس کرونا و اهمیت حفظ سلامتی شرکت کنندگان، برگزاری اینگونه رویداد ها را به صورت حضوری و طبق روال سابق با مشکل روبرو نموده است. به همین دلیل طبق تصمیم دبیرخانه این رویداد، به منظور حفظ پویایی جامعه استارتاپی ایران و به منظور تشویق مخاطبان به حفظ قرنطینه خانگی، این رقابت کاملا به صورت آنلاین و به صورت زنده از شبکه های اجتماعی این رویداد به آدرس @inotexevent پخش خواهد شد.

شایان ذکر است که رقابت های استارتاپی اینوتکس پیچ با هدف معرفی و سرمایه گذاری روی ایده ها و استارتاپ های مستعد از شهر های مختلف کشور انجام می گردد. در این رویداد که خود از مراحل مختلفی تشکیل شده است در مرحله نخست استارتاپ ها به صورت آنلاین داوری شده و از استارتاپ های منتخب برای رقابت حضوری در مقابل سرمایه گذاران دعوت به عمل می آید. در این مرحله، ابتدا تیم های استارتاپی درخصوص نحوه ارائه به سرمایه گذار آموزش دیده و در ادامه در حضور سرمایه گذاران و داوران محلی، به معرفی ایده یا محصول خود پرداختند.

در ادامه از استارتاپ های برگزید استانی به منظور حضور در نمایشگاه اینوتکس 2020 و نیز شرکت در رقابت های نیمه نهایی دعوت به عمل می آید. برگزیدگان مرحله نیمه نهایی می توانند به مرحله جذاب INOTEX Battle راه یابند که طی آن، استارتاپ ها دوبه دو به بحث و مناظره با هم پرداخته تا در نهایت برترین استارتاپ از نگاه داوران و مخاطبان انتخاب گردد.

علاقه مندان برای شرکت در بخش رقابتی رویداد اینوتکس و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت https://pitch.inotex.com/ مراجعه و یا با شماره های 09396863577 و 09197371428 تماس برقرار کنند.

دکتر برای تو

دکتر برای تو | مجله خبری و پزشکی دکتر برای تو

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 29526

به "رقابت های اینوتکس پیچ به تهران رسید ، امکان تماشای آنلاین رویداد سوم اردیبهشت ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت های اینوتکس پیچ به تهران رسید ، امکان تماشای آنلاین رویداد سوم اردیبهشت ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید