رحیمی: برای دیدار با پرسپولیس آماده هستیم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، معاون ورزشی باشگاه سایپا گفت: برای دیدار با پرسپولیس آماده هستیم و تا هفته اول هم این آمادگی بیشتر می شود.

رحیمی: برای دیدار با پرسپولیس آماده هستیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، محمد رحیمی درباره برگزاری مراسم قرعه کشی لیگ برتر گفت: از مسئولان سازمان لیگ تشکر می کنم که با توجه به بیماری کرونا سال گذشته رقابت ها را به سرانجام رسانده و آن را به شکل خوبی برگزار کردند. قرعه کشی هم به شکل خوبی انجام شد و از سازمان لیگ ممنون هستیم.

وی افزود: با توجه به هدف گذاری باشگاه سایپا در فصل جابجایی شرکت کرده و تمرینات مان را شروع کردیم. بازیکنان ما هم طبق نظر کادر فنی جذب شدند و اکنون هم برنامه های تمرینی تیم پیگیری می شود.

معاون ورزشی باشگاه سایپا با اشاره به دیدار این تیم مقابل پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر توضیح داد: به نظر من قرعه کشی مناسب بود و برای تیم ها تفاوت زیادی ندارد که در هفته اول با کدام تیم بازی کنند. زیرا در لیگ برتر همه تیم ها باید با هم رودررو شوند ما هم برای دیدار با پرسپولیس آماده هستیم و تا آن زمان هم آمادگی مان بیشتر می شود.

رحیمی افزود: در فصل جابجایی با توجه به داشته هایمان خوب عمل کردیم و امیدوارم با تلاش بازیکنان و کادر فنی بتوانیم در لیگ بیستم نتایج خوبی کسب کنیم.

دکتر برای تو

دکتر برای تو | مجله خبری و پزشکی دکتر برای تو

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 42937

به "رحیمی: برای دیدار با پرسپولیس آماده هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رحیمی: برای دیدار با پرسپولیس آماده هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید