آمار جالب تعداد پاس مدافع سابق پرسپولیس در آسیا

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، نخستین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با موفقیت تیم های ایرانی سپری شد و استقلال و پرسپولیس توانستند حریفان خود را شکست داده و در صدر جدول گروه قرار گیرند.

آمار جالب تعداد پاس مدافع سابق پرسپولیس در آسیا

در انتها شب نخست این رقابت ها، پتروس هافبک 31 ساله و برزیلی تیم النصر با 100 پاس، بهترین پاسور این مسابقات شد و این در حالی بود که دقت پاس های این بازیکن 97 درصد بود تا وی دومین بازیکن دقیق هفته اول هم لقب گیرد.

عبدالله عطیف هافبک 28 ساله تیم الاهلی نیز با 97 پاس بعد از پتروس، دومین بازیکن به لحاظ تعداد پاس بود؛ اما وی با 98 درصد دقت، دقیق ترین بازیکن شب نخست مسابقات شناخته شد.

شجاع خلیل زاده مدافع سابق تیم پرسپولیس که برای الریان بازی می نماید، با 93 پاس، سومین بازیکنی شد که بیشترین تعداد پاس را به هم تیمی هایش داده است. وی با 91 درصد دقت در پاس، بعد از عبدالله عطیف، پتروس و کریم بوضیاف هافکب تیم الدحیل، چهارمین بازیکن دقیق در شب اول رقابت ها لقب گرفت.

تیم فوتبال الریان که از شجاع خلیل زاده در ترکیب خودش استفاده می نماید، در گروه پنجم رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا با پرسپولیس، گوا و الوحده امارات همگروه است و در نخستین ملاقات خود در این گروه مقابل گوا، میزبان رقابتهای این گروه در هند به تساوی بدون گل رسید.

دکتر برای تو

دکتر برای تو | مجله خبری و پزشکی دکتر برای تو

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 55297

به "آمار جالب تعداد پاس مدافع سابق پرسپولیس در آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار جالب تعداد پاس مدافع سابق پرسپولیس در آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید