شروع به کار جشنواره فیلم کودک از فردا

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران/اصفهان آیین افتتاحیۀ سی وسومین جشنواره بین المللی فیلم های بچه ها و نوجوانان اصفهان، یکشنبه 27 مهرماه از ساعت 18:30 تا 20 از شبکه امید، شبکه اصفهان و تلویزیون تعاملی تیوا به صورت زنده پخش می گردد.

شروع به کار جشنواره فیلم کودک از فردا

به دلیل محدودیت های ناشی از شرایط کرونایی جامعه و تصمیمات ستاد مقابله با کرونا، افتتاحیه این دوره از جشنواره به صورت بسیار محدود بر بام یکی از فرهنگسراهای اصفهان برگزار می گردد و این مراسم به صورت زنده از شبکه اصفهان، شبکه امید و تلویزیون تعاملی تیوا پخش خواهد شد.

بر اساس این خبر، ارائه پیغام علیرضا تابش دبیر سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های بچه ها و نوجوانان به صورت تصویری و پیغام قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان بخش هایی از این مراسم مجازی را شکل خواهد داد.

اجرای برنامه افتتاحیه بر بام این فرهنگسرا، در حالی برنامه ریزی شده است که خانواده های ساکن در بیش از 500 واحد مسکونی مجاور این فرهنگسرا، از بالکن و پنجره های واحد خود شاهد اجرای بخش های متنوع، شاد و بچه هاه این برنامه خواهند بود و در بخش هایی از این برنامه از محل خانه های خود وارد تعامل با عوامل برنامه خواهند شد.

همخوانی خانواده ها با آهنگی به پاس زحمات کادر درمان و به یاد قهرمانان سلامت و پرواز بادکنک ها بر فراز آسمان شهر از جمله بخش های پیش بینی شده در مراسم افتتاحیه است که در اقدامی خلاقانه به صورت تعاملی با شهروندان از محل بالکن یا پنجره واحد مسکونی آنها اتفاق خواهد افتاد.

در بخشی از این برنامه، شمارش معکوس سی و سومین دوره جشنواره به صورت نوری به نمایش درخواهد آمد. پخش کلیپ معرفی فیلم های جشنواره، کلیپ بچه ها خارج از کشور، سخنرانی شهردار اصفهان و سخنرانی دبیر جشنواره در قالب کلیپ نیز از دیگر بخش های این مراسم خواهد بود.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از ستاد اطلاع رسانی جشنواره بین المللی فیلم های بچه ها و نوجوانان، در بخش هایی از این مراسم، مسعود توکلی نیز برای لحظاتی برای بچه ها و نوجوانان به اجرای برنامه خواهد پرداخت. برافراشتن نماد جشنواره در ارتفاع توسط محمدرضا صفدریان، قهرمان اصفهانی رشته صخره نوردی دنیا، از دیگر بخش های مهیج برنامه افتتاحیه است.

در بخش دیگری از این مراسم به بهانه قدردانی از زحمات شبانه روزی کادر درمانی کشور در زمینه مبارزه با بیماری کرونا، قطعه موسیقی با صدای رضا صادقی به صورت پلی بک همخوانی خواهد شد و سپس بیانیه جشنواره قرائت می گردد.

پخش کلیپ ویژه سی و سه پل به بهانه سی و سومین دوره جشنواره و نورافشانی ویژه و رهاسازی بادکنک توسط بچه ها و نوجوانان سرانجام بخش این مراسم خواهد بود و برنامه افتتاحیه به صورت زنده از صفحات جشنواره در فضای مجازی، تلویزیون تعاملی تیوا و همچنین از شبکه امید و شبکه اصفهان به صورت زنده پخش خواهد شد.

سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های بچه ها و نوجوانان از 27 مهر تا 2 آبان به دبیری علیرضا تابش برگزار خواهد شد.

دکتر برای تو

دکتر برای تو | مجله خبری و پزشکی دکتر برای تو

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 42408

به "شروع به کار جشنواره فیلم کودک از فردا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع به کار جشنواره فیلم کودک از فردا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید